page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

2019 Arab Health (Dubai) 27 di ghjennaghju di u 2019

29-ghjennaghju-2019

Salute Araba 2019 (Dubai)

27 ghjennaghjuth, 2019

U 26 di ghjennaghju di u 2019, a nostra sucietà hà participatu à a 44th Middle East Dubai International Medical Equipment Exhibition (Salute Araba).A mostra hè una mostra di dispusitivi medichi è prudutti è servizii cunnessi.U centru di mostra presenta 15 pavilioni, è quasi 5000 imprese da più di 100 paesi participanu à a mostra, chì hà una certa influenza in u mondu è a regione di u Mediu Oriente.

I prudutti di Tianjin Grand Paper Industry Co., Ltd sò stati esportati à Singapore, Malaysia, Vietnam, Arabia Saudita, India, Pakistan, Georgia, Romania, Bulgaria è altri 36 paesi è regioni di Belt and Road, marca "GRAND" di carta di registrazione medica. hè divintatu una marca ben cunnisciuta in u mondu, è hè statu assai ricunnisciutu da i clienti internaziunali.

Questa mostra mostra principalmente i nostri prudutti di stella, carta di documentazione medica è gel ultrasound medicale di novu pruduttu.I nostri novi prudutti anu ancu attrattu un gran numaru di clienti glubale cunsulenza è dumande.

dasdasd1
dasdasd3
dasdasd2
dasdasd4